Vytvořte si leták, který přitáhne pozornost zákazníků. Jak na to a jaké zásady byste měli dodržovat?

V dnešní moderní době je zcela běžné, že firmy, ať už ty menší nebo ty větší, vsázejí na reklamu na internetu. Sociální sítě, blogy a ostatní internetové stránky jsou doslova přehlcené všemožnými poutavými reklamami ale upřímně, kdo z nás je čte, když na internetu hledá něco úplně jiného? To je jeden z mnoha důvodů, proč není od věci spoléhat i na staré a osvědčené způsoby propagace firmy. K těm patří zajisté i letáky. Jak by měl ideální leták vypadat a co by na něm rozhodně nemělo chybět?
štítek upozorňující na slevu

Promyšlené detaily pro začátek

Ještě než se do samotného návrhu na chytlavý leták pustíte, je zapotřebí ujasnit si základní věci. Zaměřte se na cílovou skupinu, kterou by leták měl oslovit, to vám hodně pomůže s celkovým návrhem. Leták musí zaujat především vaše cílové zákazníky, vy tak musíte vědět, co se jim líbí, co mají nebo naopak nemají rádi a podle toho zvolit i celkový vzhled letáku nebo jeho doplňující popisek i zvolit poutavý nadpis. Také si uvědomte, kam vaše letáky poputují, jací lidé je dostanou a přizpůsobte jim tiskovinu tak, aby je již na první pohled skutečně zaujala a oni neměli nutkání ji ihned vyhodit do koše.

Poutavý titulek vám zaručí úspěch

Lidé nemají příliš rádi přehnané obsahy a překrývající se nápisy. Proto i titulek vyberte takový, který bude jasný a stručný. Může jít o váš slogan nebo skutečně jen o jednoduchý nadpis, který lidi upoutá. Upoutat je musí zkrátka tak, že budou chtít číst dál a něco dalšího se dozvědět. Jinak s textem na letáku šetřete a nemučte lidi nezajímavým a zdlouhavým sdělení. Místo několika slov raději dejte obrázek, který řekne mnohdy více než slova. Obrázek by měl být v té nejlepší kvalitě, použít můžete ale klidně i vlastní fotografii.
cílová skupina lidí, na kterou se reklama orientuje
V letáku by neměla také chybět výzva k akci. Pobídněte své potenciální zákazníky vtipně a jednoduše, to zabírá vždycky. Písmo by mělo být vždy dobře čitelné, celý obsah srozumitelný a jasný. Nezapomeňte, že lidé nemají rádi zbytečné komplikace a to platí o všem. Pokud si nevíte rady, můžete se nechat inspirovat odborníky a nechat si poradit, dozvíte se i celkovou cenu za jejich tisk – tisk letáků kalkulace online.